Twitter проти реклами криптовалют: як відіб’ється на біткоіну протест медіагігантів

Погані новини для ринку криптовалют продовжують сипатися одна за одною.

Варто тільки котируванням намацати підставу для зростання, наприклад, коментарі про важливість блокчейна для світової фінансової системи, як тут же з’являється «фундамент», що нейтралізує спроби покупців відіграти хоча б частину втрат.

Відмінний приклад – динаміка біткоіну, яку ми спостерігали на початку цього тижня. Пара BTC/USD (Bitcoin) явно претендувала на закріплення вище $8000 – психологічно важливого рубежу, однак ініціатива все одно залишилася за продавцями.

Зазвичай після боротьби, яку бики і ведмеді влаштовують на цій позначці, формується імпульс, необхідний для подальшого зростання або падіння. Цього разу покупцям не допомогли ні істотно збільшені обсяги на покупку, ні технічний аналіз.

Причина – різке погіршення новинного фону. Twitter – ще один соціальний гігант – вирішив підтримати практику Facebook і Google, які недавно заборонили рекламу публічних ICO і всього, що пов’язано з кріптоіндустріей.

В чому причина? Найбільші соціальний мережі заявляють, що хочуть убезпечити користувачів від необдуманих інвестиційних рішень.

Важливо відзначити, що втрати на ринку криптовалют часто пов’язані навіть не з ціновою динамікою, а елементарним шахрайством з боку недобросовісних гравців. Статистика досить сумна: 70% компаній, які провели ICO в 2017 році на сьогоднішній день закриті. У невідомість пішло понад 4 млрд доларів. PlexCorps – проект, який обіцяв щотижня подвоювати кошти інвесторів.

Підприємливим бізнесменам-шахраям вдалося зібрати понад 15 млн доларів, після чого вони просто зникли.

Ще один приклад – стартап Tezos в середині 2017 року провело ICO, в рамках якого залучив 240 млн доларів. Через кілька місяців розробники заявили, що інвестори не вкладали кошти, а робили добровільні внески. Нерозумно вважати, що гроші повернуться до інвесторів.

Related posts